La meva tornada a l'Argentina/Mi vuelta a Argentina


CAT;- Avui estic malaltona, hem fa mal tot, per això per animar-me m'he possat a veure les fotos de quan vaig estar a l'Argentina, sobre tot pq hem queda just avui un mes per marchar un altre cop i tonar a veure aquell pais tan gran i maco i el que més il.lussió hem fa es tornar a veure a la meva millor amiga la Montse, pq la trobo moltíssim a faltar... Bé no ens possem tristos, pq això està casi fet!!!
CAST;-  Hoy estoy malita, me duele todo, por eso para animarme me he puesto a ver las fotos de cuando estuve en Argentina, sobre todo pq me queda un mes justo para volver a ir i ver ese país tan grande y bonito y lo que más ilusión me hace es volver a ver a mi mejor amiga la Montse, pq la echo bastante de menos...Bien no nos pongamos tristes, pq esto está casi hecho.

Comentarios