La setmaneta de la Irina/la semananita de Irina




CAT;- Eii, la meva super nevodeta i la familia van passar una setmaneta a Vilanova abans de marchar a Rumania per veure a la seva altre familia. Jo estava una mica tristona, pq tota la meva familia marchava el dia del meu aniversari, pero la veritat és que m'haguès agradat molt anar amb ells, però al canviar de feina no tenía dies de vacances....Ara hem consolo amb les foticos que vam fer!!! A que són una passada??? La Irina és un amor, sempre rient tot i estar cansada, aaayyyy com m'he l'estimo...tan petiteta!!! La ovella rosa li vaig portar de L'argentina...la va fer la meva amiga Montse, que està molt lluny, però sempre penso en ella!!!
CAST;-Eii, mi super sobrinita y la familia pasaron una semanita en Vilanova antes de irse a Rumania, para ver a su otra familia . Jo estaba un poquito tristona, pq toda mi familia se iva el día de mi cumpleaños, pero l verdad es que me hubiera gustado mucho ir con ellos, pero al cambiar de trabajo no tenía días de vacaciones... Ahora me consuelo con las foticos que hicimos!!!! ¿A que son una pasada? La Irina es un amor, siempre riéndose aun estando cansada, aaaayyyy como la quiero...tan pequeñita!!!! La oveja rosa se la traje de Argentina, la hizo mi amiga Montse, que está muy lejos, pero siempre pienso en ella!!!

Comentarios

MundoIrina ha dicho que…
Jajajaja... si es que mi niña es la caña!!!