Uff s'acumula la feina/ se acumula el trabajo

CAT;- Des que vaig publicar la darrera Noticia han passat moltes coses, bé no tantes, han estat poques però molt importants. La primera i més important és que la meva germana amb la familia al complert van fer-nos una visita sorpressa el passat divendres, així que tot el cap de setmana vam poder gaudir de la nineta dels nostres ulls, vull dir dels ulls de la familia, la Irina, que està feta una bona peça. La mala noticia és que he estat tota la setmana malalta, ja sé que hem repeteixo molt però no estic acostumada a possar-me malalta i si caic és pq realment estic malament, així que fins avui dissabte realment no hem trobo mig be, molt débil encara. Aprofitant aquests dies la mama m'ha estat fent molt de menjar pq hem cuidi i m'alimenti be! jajaja, sembla mentida que tingui 33 anys!!!Però no hi ha res com una mare. Be això és tot, espero poder recuperarme del tot en aquests 2 dies que hem queden de descans.
CAST;- Desde que publiqué la última noticia han pasado muchas cosas, bueno no tantas, pero las que han pasado han sido pocas pero importantes. La primera y más importante es que mi hermana con la familia al completo nos hicieron una visita sorpresa el pasado viernes, así que todo el fin de semana pudimos disfrutar de la nineta de nuestros ojos, bueno de los ojos de la familia, la Irina que está hecha una buena pieza. La mala noticia es que he estado toda la semana mala, ya sé que me repito pero no estoy acostumbrada a ponerme mala y si caigo es pq realmente estoy mal, así que hasta hoy no me encuentro medio bien, my débil. Aprovechando estos días mi mami me ha estado haciendo comida para que me cuide y me alimente bien!!! jajajaja, parece mentira que tenga 33 aos!!! Pero no hay nada como una madre. Bien eso es todo, espero poder recuperarme del todo en estos 2 días que me quedan de descanso.

Comentarios

MundoIrina ha dicho que…
Tindries que haver possat una foto teva estant malalta!!jejejeje...