Pero jo sóc lliure / pero yo soy libre

CAT:- Una de les meves ‘obsessions’ és l’art al carrer. A la meva feina no puc entrar amb càmeres fotogràfiques per això sempre que sortia de treballar i anava directament al centre era com un trauma no poder fer fotos de les coses que m’anava trobant pel carrer. Però això es va acabar quan vaig adquirir el meu super estimat Iphone 4.

Una de les darreres fotos que he fet, en concret a la Città alta de Bergamo ha sigut aquesta.

Foto: RaquelCaAl con iphone 4

Per a mi quan vaig veure la composició, la vaig trobar al final d’unes escales just en el mur on aquestes acabaven, va significar com a una expressió de la repressió que aquesta societat exerceix sobre nosaltres, sobre tot del que la crisi ens està fent.
Jo reflexiono sobre el missatge del cartell i la meva interpretació que és molt personal però quan el veus penses, pobre home que està sense res, que no s’acosti...però aquesta persona no demana ajuda, si no que t’envia un missatge directe a la teva consciència. “ Sí tu mira’m així, tingues pena de mi, però tot i les meves penúries JO SÓC LLIURE i tu encara estàs sota el jou de la societat i de la crisi que aquesta filosofia de viure ens ha provocat.
Podeu veure més fotos sobre aquest tema al meu Flickr.

QUINA ES LA VOSTRA IMPRESSIÓ sobre la foto? M’agradaria conèixer-la.


CAST:- Una de mis ‘obsesiones’ es el arte en la calle. En mi trabajo no puedo entrar con cámaras fotográficas por eso siempre que salía de trabajar e iba directamente al centro para mi era como un trauma el no poder hacer fotos de las cosas que me iba encontrando por la calle. Pero eso se acabó cuando adquirí mi súper querido Iphone 4.

Una de las últimas fotos que he hecho, en concreto a la Ciittà alta de Bergamo ha sido esta.



Foto: RaquelCaAl con iphone 4

Para mí cuando vi la composición, la encontré al final de unas escaleras justo en el muro dónde estas acababan, significó como una expresión de la represión que esta sociedad ejerce sobre nosotros, sobre todo de lo que la crisis nos está haciendo.
Yo reflexiono sobre el mensaje del cartel y mi interpretación que es muy personal pero cuando lo ves piensas, pobre hombre que está sin nada, que no se acerque... pero esa persona no pide ayuda, sino que te envía un mensaje directo a tu conciencia. "Sí, tú mírame así, ten pena de mí, pero a pesar de mis penurias YO SOY LIBRE y tú todavía estás bajo el yugo de la sociedad y de la crisis que esta filosofía de vivir nos ha provocado.
Podéis ver más fotos sobre arte urbano en mi Flickr.

¿CUÁL ES VUESTRA IMPRESIÓN sobre la foto? Me gustaría conocerla.

Comentarios